مهدیمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
هم آشیانه شدنمونهم آشیانه شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مهدی دنیای مامان و بابا

خوشبختی یعنی داشتن تو

1394/12/27 17:59
نویسنده : مامان مهدی
632 بازدید
اشتراک گذاری

عزییییز دلم سلام 

یه وقت فکر نکنی من مامان تنبلی هستماا چشمک... فقط کمبود وقت دارم البته بعضی وقتا هم یه کم تنبلی قاطیش میشهچشمکآرام  عکسای یلدا رو الان دارم میذارم ...منو ببخش مامانی نمیتونم بموقع و کامل خاطراتتو ثبت کنم سعی میکنم بیشتر وقتمو به تو اختصاص بدم ... دوست دارم عزیزمبوسمحبت

 

 سفره یلدامون 

 

راهپیمایی 22 بهمن 94 

 

یه روز که میخواستیم بریم خونه باباجون گفتی میخوام ماشین و دوچرخمو هر دو بیارم گفتم نمیشه ولی خیلی اصرار کردی منم گفتم خب اگه میتونی بیار ولی من هیچ کدومشو نمیتونم برات بیارم دیدم یه سیم تلفن که تو پارکینک افتاده بود اوردی گفتی برام به هم وصلشون کن... خوشم اومد از این زیرکیت شیطونکم ... دوچرخه رو وصل کردم به پشت ماشین ولی قبول نکردی و مصر شده بودی که میخوام با دوچرخه ماشینمو بکشم (به دوچرخت میگی موتور سنگین و خیلی روش حساب میکنی)...  منم ناچارا از خونه خودمون تا خونه باباجون ماشینو هل میدادم تا با دوچرخه حرکت کنه ...

اینم عکس 

 

3 اسفند من برای برداشتن عینکم عمل پی آر کی انجام دادم و شما هم توی این مدت که شیراز بودیم از فرصت استفاده کردی و طبق معمول شهر بازیا رو زیر پا گذاشتی ...

علی کوچولومون... فداش بشم

 

علاقه شدیدی پیدا کردی به موتور سنگین و موتور پرشی و کراس و ... که من سر در نمیارم اسماشونو ...

در کل با موتور مخالفم و یه ترسی ازش دارم ولی چاره چیه وقتی بابا و دایی بچه اهلش باشن مسلما بچه هم موتوری میشه ... اصلا به نظر من همه پسرا ژنتیکی موتورین ...

اینم یه نمونش خنده.. خدا رحم کنه

و این ...خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)